Autor slika teme: Igniel

Prijavi zloupotrebu

Registracija Motora Forum

Objavi komentar

Registracija Motora Forum. Lepo zvuči i deluje dobro. Apr 19, 2011 · registracija gumenjaka i motora.

Imt 549 Motor Radi Jako Cudno Poljoprivredni Forum
Imt 549 Motor Radi Jako Cudno Poljoprivredni Forum from poljoprivredni-forum.com
Većina atv/quad vozila upada u kategoriju teških četvorocikla (sve preko 50ccm ili 4kw snage) i za njega treba b kategorija (po starom) a za nju treba 18 godina. Ja sam po nešto čitao na netu ali mi nije bilo baš sve najjasnije. Zasto je nestalo goriva u motoru?

Lepo zvuči i deluje dobro.

Ali kako sam prokljuvio, mi pored polise imamo i porez na upotrebu motora. Motori ne podležu tehničkom pregledu. Sep 02, 2012 · registracija. Većina atv/quad vozila upada u kategoriju teških četvorocikla (sve preko 50ccm ili 4kw snage) i za njega treba b kategorija (po starom) a za nju treba 18 godina.


Related Posts

There is no other posts in this category.

Objavi komentar