Euro 3 Registracija. Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje eu koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva eu odnosi samo na nova vozila) na tržište eu može vrlo lako biti euro 2. Dec 27, 2005 · (prva registracija u zemljama eu) garantovano zadovoljavaju euro 3 standard, jer je to bilo u skladu sa propisima eu.
Oct 05, 2017 · evropska unija se odavno bavi pitanjem ekologije, što je za srbiju do sada bilo sporno pitanje. Jun 22, 2021 · za manje od četiri godine srbija je uvezla više od 500.000 polovnih vozila i platila ih najmanje milijardu evra, a vozni park u našoj zemlji je gotovo punoletan. Januara iduće godine, najavljuje ministar zaštite životne sredine goran trivan za tanjug.
Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje eu koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva eu odnosi samo na nova vozila) na tržište eu može vrlo lako biti euro 2.
Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje eu koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva eu odnosi samo na nova vozila) na tržište eu može vrlo lako biti euro 2. Dodaje da se još razmatra da li će se ta zabrana eventualno odnositi i na vozila emisione klase euro 4. Naime, ovo će se ticati i vlasnika vozila, jer će se na drugačiji način obavljati registracija vozila. Vozila koja su uvezena u srbiju posle 1.
Objavi komentar
Objavi komentar